Unknown
Sziasztok!

Nos, mint látjátok nem aratott túl nagy sikert ez a szavazás, ezért eldöntöttem ezt a kérdést Alexa javára, miszerint a kérése/kérdése az, hogy mit gondolok személy szerint a Forma 1-ről.

Nehéz kérdés, hogy mit gondolok róla...

Talán az elején kezdem. Valószínű, hogy sokan tartanak majd bolondnak, de az egésznek elég hosszú bevezetője van.
Amikor belendült a köztudatba a Twilight Saga (Igen tudom, ez, hogy a bánatba jön ide?), akkor kezdtem el aktívan olvasni. Nem csak a könyveket, hanem a gépen is amiket megszereztem könyveket. Nos szégyen, nem szégyen rengeteg ilyen történetet elolvastam, és egy idő után már egyáltalán nem volt olyan történet amit ne ismertem volna, így kellett egy új téma amit megszerethetek, és véletlen találtam rá a Forma 1-re. Először csak olvastam a fanficeket, amiket írtak/írtatok, és nagyon megtetszett. Nem a történet, ami a fontosabb volt  (na persze az is az volt, mert nagyon szórakoztatóak), hanem, mert egyre jobban kezdett érdekelni a sport maga. Pont jó időben estem bele a "rajongásba", mert akkor indult a szezonja. A Forma 1-et tavaly első futam óta követem nyomon. Tudom, ha ilyen rövid ideje követem nyomon, akkor vajon mit keresek én itt? Miért írok itt nektek ilyeneket, ha nem is ismerem... Nos, a mondás alapján: "Jobb később, mint soha", valamit, minden el kell egyszer kezdeni!

Elhatároztam, hogy megnézem a versenyt, és ha nem tetszik, akkor végül is semmit nem vesztek, maximum egy délutánt a tévé előtt töltök. Meg kell mondanom, hogy az első időmérő edzést halálosan untam! De úgy voltam vele, hogy még semmi nincs elveszve, így hát megnéztem a verseny is. Leírhatatlan érzés volt!
Hát meg kell mondanom, hogy akkor, azt hiszem szerelmes lettem! Imádtam benne mindent! Nem olyan volt, mint az edzés volt, hanem volt benne valami varázs ami arra késztetett, hogy a következő héten is oda üljek a tévé elé és végignézzem. Amikor a bevezető körön túl vannak, felállnak a rajtrácsra, és felbőgnek a motorok, és teljesen rátapadva a képernyőre, izgatottan várni, hogy az a bizonyos, lámpa elaludjon és elkezdődjön a verseny, ahogy előbb említettem leírhatatlan érzés! Úgy éreztem magam, hogy életem legjobb döntése volt, hogy akkor leültem a tévé elé és megnéztem életem első futamát... Azt hiszem akkor lettem teljesen függő.

Abban az időben teljesen fel voltam mindenen és mindenkin háborodva, aki azt merte mondani, hogy a Forma 1 semmire nem jó, unalmas, csak körbe-körbe mennek és semmi mást nem csinálnak, vagy csak simán annyit mondott, hogy őt nem érdekeli, így nem követi nyomon egyáltalán. Nos ez a véleményem nem sokban változott másfél év alatt, maximum annyiban, hogy aki nem nézi, azt nem nézem bolondnak teljesen, de erre szokták azt mondani: "Ízlések és pofonok."

Mint láthatjátok a fejléc alapján, a kedvenc versenyzőm nem más, mint a Forma 1 kétszeres világbajnoka Sebastian Vettel. Sokan úgy gondolnák, hogy nicsak! Egy újabb divatdrukker, de ha valaki ezt gondolta, sajnos el kell, hogy keserítsem. Tény és való, hogy van olyan versenyző, akivel nem szimpatizálok a Forma 1-ben, amit név szerint nem említenék, mert senkit nem akarok megbántani. Azért lett Sebastian a kedvenc versenyzőm és példaképem (Igen! Pontosan az!). Meglepő lehet, hogy a példaképem ő, mert miért éppen ő? Nem versenyzek, gokartozok, vagy akármi ami ezzel a világgal kapcsolatos szóval el se lehet képzelni. Nos ez a fiatalember, a mentalitásával fogott meg teljesen, a kitartásával, hogy a versenyt teljesen komolyan veszi, de még is tud szórakozni, hiába, hogy az ott egy munkahely. Mindenért rengeteget küzdött. Nagyon becsülöm, hogy ekkora felhajtás ellenére, ami körülötte van, megmaradt egy szerény férfinak. Nem szállt el magától, hogy ő egy 2x-es VB. Ez természetesen elmondható az összes pilótáról is, akik idáig eljutottak. Nagyon sokat küzdöttek a helyükért, a pozíciójukért. Bele se mernék gondolni, hogy mennyi munka lehetett egy embernek abban, hogy odáig eljussanak , ahol tartanak. Nagyon tisztelem azokat az embereket is persze akik ott dolgoznak, nem feltétlen versenyzőként. Lehet akár szerelő, mérnök, sajtós, teljesen mindegy, mert akik tudják a lépést tartani a Száguldó Cirkusszal, azok előtt le a kalappal... Csak annyit mondok erre, hogy remélem még rengeteg ideig fognak minket szórakoztatni a versenyekkel!

Végül egy idézettel búcsúznék tőletek:

                               
"Nem elég a gyors autó, ahhoz, hogy nyerj, előbb célba is kell érni."
/Sebastian Vettel/

Kedves Alexa!
Remélem, hogy a kérésedet valamilyen szinten tudtam teljesíteni, és elég kielégítő választ tudtam adni. Esetleg, ha mégsem akkor nyugodtan írj kérdést, hogy konkrétan mire lennél kíváncsi, nagyon szívesen válaszolok. :)

Kedves Olvasók!
Amire kíváncsiak vagytok, vagy szeretnétek egy konkrét témát, akkor kérlek titeket, hogy írjátok meg nekem! Akár chatben, vagy kommentben. Nagyon szívesen veszem az ötleteket, hogy mivel tehetem színesebbé az oldalt számotokra, hogy itt is legalább olyan jó érezzétek magatokat, mint a többi blogon!

Kommenteket örömmel fogadnék! Ki mit gondol a Forma 1-ről?





Zsuzska :)
|
2 Responses
  1. Alexa Says:

    Szia! :)
    Húúú, hát ennek most nagyon örülök :D De minek is?
    Egyrészt hogy tényleg a Forma 1-ről írtál, és hogy igazából olyan, mintha nekem, vagyis az én kérésemre írtad volna. Ez jól esett :)

    Szerintem egyáltalán nem baj, ha csak tavaly óta nézed a Forma 1-et. Egyszer mindent el kell kezdeni. Kb én is hasonlókat gondoltam először erről a sportról: köröznek az autók 2 órán keresztül, és csak az az izgalom benne, hogy minden második hétvégén más pályán?
    És akkor erre apán egyszer azt mondta, csak nézzek végig egy futamot. Azt tudni kell, hogy a családunkban erős fiúuralom van, mára a két öcsémmel és apámmal együtt tömörülünk minden második hétvégén a tévé előtt :D
    Na végül is ugye megnéztem azt a futamot (már fogalmam sincs melyik volt, és melyik évben) de sajnos ekkor még egy alsós pisis voltam és nem emlékszek, hogy mit gondoltam róla :D
    De valahogy mégis elkezdtem nézni, egy ideig csak akkor, amikor eszembe jutott, aztán 2009 óta rendszeresen, de 2010-től már teljesen függök tőle :D Annyira, hogy minden nap visszaszámolok, hogy hány nap van még vissza a következő futamig :D Tudom, ez enyhén függőség, de vannak érdekesebb dolgok is, amikkel kiérdemeltem az egész rokonságban a legnagyobb F1 rajongó címet :D Amúgy érdekes, mert a nagyanyám meg a nagynéném is szereti, szóval nálunk nem gáz, ha mi, nők is élvezzük ezt :D

    Gondolom ki lehetett találni, hogy én is Seb rajongó vagyok. Rám a családban senki sem mondja, hogy divatdrukker lennék, mert akkor kezdtem el Sebnek szurkolni, amikor még nem volt világbajnok (2009), és azóta is ha sorozatban nyeri a futamokat (2011), ha nehéz éve van (2012), akkor is neki fogok szurkolni, amíg csak élek! :D
    Az az idézet pedig többek között kifejezi azt, miért is szeretem őt annyira...
    Az álmom is teljesült, amikor idén élőben ott lehettem a Magyar Nagydíj hétvégéjén! És ez egy olyan élmény volt, amit sosem felejtek el! :)

    Még sok mindent mesélhetnék, de kommentben már ez is sok, szóval még csak annyit mondanék, hogy nagyon rendes vagy, hogy ezt a témát választottad elsőnek, és örülök, hogy én lehettem az első kommentelőd :) Remélem következőre is valami hasonlóan érdekes bejegyzést írsz! :)

    U.i.: ez a kép az egyik kedvencem Sebről. Erről az egyik kedvenc idézete jutott eszembe, ami kint van a profilomon is :) Röviden annyit: hiába 25 éves, sosem fog felnőni ^^.


  2. Zsuzska Says:

    Örülök, ha tetszett a bejegyzés :)
    Igazából, mivel nagyon senki nem szavazott, így annak nem volt sok értelme, de mivel te kértél egy témát amit szívesen olvastál volna, ezért örömmel írtam meg :D
    Ami pedig a témákat illeti... remélem nem fogok csalódást okozni a többivel se :D
    És köszi a hosszú kommentet!
    Remélem nem baj, hogy az elsőt neked ajánlottam :D
    Zsuzska


Megjegyzés küldése