Unknown
Sziasztok!

Ismét itt vagyok egy újabb bejegyzéssel, mint látjátok. Ebben a bejegyzésben most két fontos dologról szeretnék írni nektek, a Forma 1-ről (természetesen), és egy nem éppen ide illő témáról, a barátságtól.
Kezdeném először is a barátsággal, mert én a saját bőrömön tapasztalom ezt, ezért írok erről nektek kedves Olvasók, hogy ne essetek ilyen kis hibákba, mert nagyon rosszul tud esni.

Először is a legfontosabb: Legyen egy olyan személy aki közel áll, hozzád, támogat, nem szúr hátba az első adandó alkalommal, és mindig melletted áll, amikor csak szükséged van rá. Aki a legjobb barátnak választ téged, azt becsüld meg, mert egy ilyen ember kincset ér és nem találod meg minden "sarkon". Támogat téged a nehéz pillanatokban, segít neked, ha valami nem megy, segít elfeledtetni veled azt a valakit, aki esetlegesen összetörte a szíved, és még jól is tudsz vele szórakozni, és még csak a hely és az idő sem fontos. Fontos, hogy tartsátok a kapcsolatot, és ne hagyjátok, hogy bármi megszakítsa ezt. Ha van barátod, pasid, vőlegényed, hívhatjuk akárhogy, akkor se váljon természetessé az, hogy vannak barátaid, mert annyit nem tudsz mondani, hogy "bú" vagy "bá" és hidd el észre se veszed és akik fontosak neked nem lesznek már ott... Erre most te kedves Olvasó, azt mondanád, hogy az nem is igazi barát, aki elhagyja a barátjait, de sajnos igaza lesz, ha elhanyagolod őket.

Most jelenleg azt gondolhatjátok, hogy bolond vagyok, de ki merem jelenteni biztos, hogy nem vagyok az! Azért írtam le nektek a barátságról ezt a kis rövid dolgot, valamit, akármit, amit gondolk, mert nem szeretném, ha valaki ilyen hibába esne. Én nem a hibába estem bele, hanem pont a legjobb barát szerepébe, és hát sajnos velem pontosan ez történt. Ezt csak intő példának írtam nektek. Persze nekem attól még a legjobb barátnőm, csak tőle esik a legrosszabbul, hogy ezt csinálja. Remélem, hogy tévedek, és nektek van a legjobb barátotok/barátnőtök a Világon, akivel az kerek egész. :)

És most jöjjön a kellemesebb téma!

FORMA 1


Tegnapi Japán Nagydíjon Sebastian Vettel rajt-cél győzelmet aratott. Ebben az évben ez a harmadik győzelme, de ahogy egy bölcs pilóta mondta:


"Nem számít ki vezet most, nem számít ki vezetett eddig. Az számít, ki fog vezetni az utolsó verseny után."
/Kimi Räikkönen/

Nos, én most jelenleg a rózsaszínű felhőimen csücsülök, ha csak arra gondolok, hogy az a 4 pont szinte elenyésző, ahhoz képest amit egy versenyen az első pontszerző helyért kaphat valaki, de pont ezért kérlek olvasd végig még egyszer azt az idézetet.
Nem szép dolog a káröröm, de én azért örültem annak, hogy Alonso kiesett... Ismét. Ebben az évben, amióta vezeti a VB pontversenyt, azóta szinte állandóan rohangál az FIA-hoz, hogy ha valami nem tetszik neki, és ebben az esetben az a valami a Red Bull Racing és Sebastian Vettel. Én konkrétan azon röhögtem, amikor Räikkönen annyit mondott a puffogására, hogy nem érdekli őt. Meg is értem, mert mostanában akkora az arca szegény párának, hogy az ajtón alig fér be... De mindegy nem is érdekel. Annak sokkal jobban örültem, hogy Massa végre két év után újra dobogón volt. Le szögezem, nem vagyok Ferrari drukker, de Massa az még mindig jobban megérdemelte ezt a második helyet, mint Alonso, mert a végére tuti megint az lett volna: "Fernando is faster than you!" -->  HÁHÁ most ő volt a gyorsabb :D
Nagyon meglepődtem múltkor amikor olvastam, hogy Schumacher visszavonul, most végleg. Sajnálom, mert igaz, hogy nem neki szurkolok, de nagyon tisztelem azért, amit sikerült elérnie. Király kategóriában ő a Király. Hamilton se épp a  szívem csücske, de a gyári Merci csapatát jobban szívlelem, mit a McLarent. Én személy szerint úgy gondolom, hogy ott jobban jár, mint ahol most van. A gyári Merci autóiban szerintem egy VB cím benne van minimum, ha nem több, csak kell egy pilóta aki jól tudja kezelni azokat a gépnek nevezett szörnycsodákat. Nem leszek soha Hamilton rajongó, de ő is megérdemli, hogy egy normális csapatnál versenyezhessen és VB címet nyerjen ismét, mivel azért ismerjük be, hogy ebben a sportban az 1 VB cím szinte már semmi, főleg úgy, hogy ebben a szezonban már 6 VB versenyzik.
Nem tudom ti, hogy vagytok vele de én nagyon várom már az Amerikai Nagydíjat! Nagyon kíváncsi vagyok, ki szerzi ott meg az első pole pozíciót és az első futamgyőzelmet!Természetesen reménykedek, hogy Vettel lesz az, de hát még bármi előfordulhat. :D
Persze várom már a hétvégi Koreai Nagydíjat, amit a Korean International Circuiten rendeznek meg.


"A célom a bajnoki cím. De mindegy, hogy a legfiatalabb, vagy legidősebb bajnok leszel. Az eredmény a fontos, nem az időpont."
/Sebastian Vettel/


Nektek ki/mi a kedvenc versenyzőtök/pályátok?



Remélem tetszett ez a "kis" bejegyzés.
Várom a kéréseket továbbra is ami a témákat illeti!
Zsuzska :)
|
1 Response
  1. Alexa Says:

    Szia Zsuzska :)
    Megint érdekes témákat választottál, amik igazából nem is kapcsolódnak egymáshoz, de azért jó, hogy van egy hétköznapi és egy nagyon nem hétköznapi téma is :D
    Először is: teljesen egyetértek veled a barátság dologban. Sajnos én is estem már pofára és az olyan több éven át húzódó hatalmas esés volt, amire nem szívesen gondolok vissza. A volt legjobb barátnőmet óvodáskorom óta ismertem, az apáink is legjobb barátok voltak, egy faluban laktunk, ugye, ahol jobban összejönnek a gyerekek, szóval mi is tök jóban voltunk, aztán amikor a felsőtagozatot már egy másik, városi suliban kezdtük, minden megromlott egy idő után több ok miatt is, és ekkor akkora (amúgy több)pofont kaptam tőle, hogy úgy döntöttem, nekem többet nem lesz legjobb barátnőm. Azóta a gimiben nagyon jó barátokra találtam, akik szerintem sosem vernének át és imádok velük lenni :)
    Én azt tudnám javasolni, hogy ha már észlelhető gond van két ember barátságában, akkor nem lehet úgy gondolni rá, mintha nem lenne, mert akkor ez meg tudja mérgezni az egész barátságot. Én is sokáig hallgattam és tűrtem, aminek az lett a vége, hogy lelki beteg lettem és azt senkinek sem kívánom. Örülök, hogy túl vagyok rajta :)

    Éééés a sokkal de sokkal vidámabb témáról megint csak sokat fogok írni, remélem nem bánod :D Már említettem, hogy elég nagy F1-függő vagyok, arra törekszek, hogy a szezon összes időmérőjét és futamát élőben nézhessem meg (mármint a tévén keresztül), és valamiért mégsem tudom, akkor az olyan nekem mint egy nullázás vagy kiesés :D Szóval én már korán reggel felkeltem, de megérte, hiszen Seb sikereitől nagyon de nagyon boldog voltam egész hétvégén :D Fantasztikus volt látni, hogy Seb és Abbey (a saját elnevezésű Red Bullja) mennyire egyben vannak és szinte szárnyalnak :D
    Konkrétan annyira koncentráltam a rajtnál, hogy Seb jól eljöjjön, hogy nem is vettem észre először, hogy Alonso volt az a port felkavaró és kieső ember. Azt hittem Grosjean vagy valaki más és amikor az ismétlésben megláttam, hogy ez AZ A Ferrari, nagyon megörültem :D Oké, ez nem túl szép, de hát őt utálom a legjobban a mezőnyből és tudtam, hogy ha megint nullázik, Seb 25 pontot ver rá és mint kiderült, tényleg így történt, már csak 4 pont a különbség :D
    Innen már nincs lehetetlen, Sebnek minden esélye megvan, hogy háromszoros világbajnok legyen :) ÁMEN!
    A Hamilton-Mercedes átigazolás engem meglepett annak ellenére, hogy számítottam rá, csak nem gondoltam, hogy Hami ennyire bátor lesz, de mégis! Hát jövőre tuti nem lesz vb, a többit meg meglátjuk! ;) Viszont a Button-Pérez párosra nagyon kíváncsi leszek :)

    Kérdésedre a válasz: nem mondok nagy meglepetést, ha azt mondom Sebastian Vettel a mindenkori kedvencem és bár vannak más szimpatikus versenyzők is (Button, Grosjean, akit a balhéi ellenére még mindig kedvelek :D), senki másnak nem tudnék így szurkolni.
    Kedven pályáim pedig Spa, Szingapúr, Monaco, Suzuka és Abu Dhabi, bár a Hungaroringet is kedvelem, mert élőben egészen más, mint a tévében :)

    Várom a következő bejegyzésedet, témának én pár zenetippet kérnék tőled, csak kíváncsiságból, hogy milyeneket szeretsz :) Ja és ha csak jövő héten írsz, akkor természetesen véleményt a Koreai Nagydíjról ;)


Megjegyzés küldése